補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
36392
補習科目:
全科
學生班級:
小六
學生性別:
補習地點:
觀塘 家
時薪:
$80/小時
每週堂數:
1堂 (星期五六日)
每節時數:
1.5小時
備註:
刊登日期:
6年前
其他導師留言:
導師編號:17980
留言:
有參加童軍,有1-2年與小學年紀的孩子相處的經驗 為人有紀律、有耐性 DSE中英語會話等級4
6年前
導師編號:17951
留言:
本人就讀香港嘉諾撒書院,傳統英文中學.剛剛完成中學文憑試,深知中小學的教育課程.而且成績中上,必定能幫助學生提升成績及學習能力,讓學生培養有趣味地學習.
6年前
導師編號:15187
留言:
我是就讀香港大學理學士的一年級生,於港島香港中國婦女會中學畢業,DSE考取英文科5*,通識科5,生物科5的成績。
6年前
導師編號:17829
留言:
本人中學就讀九龍塘Band1英文中學,並修讀物理,化學,生物等選修科。現就讀香港科技大學,主修生物(biological science)升讀2年級。
6年前
導師編號:17692
留言:
Band1英中女導師 2016dse 中文 5 閱讀5** 作文5* 綜合4 說話5* 畢業於ban d1英中,六年內中文校內一直全級前十。 強項文言文白話文理解、作文及說話。明白如何作文穩定高分,會安排專屬作文的5篇「套路」。 能補底 用心 有耐性 重視框架學 教會你中文語感 英文成績校內全級前30. 自己都係從英文成績唔好開始努力,明白如何提升成績,了解英文唔好既盲區。 1.你係咪grammar成日錯?我有自製grammar一本通,囊括grammar 常錯處。一次過令你明白9種tenses用法及不同。係咪時有艱深晦澀字眼,令妳睇唔明英文文章?識得多d,用拉丁文拆字法。估字眼係咩意思。 2.係咪作文斷斷續續唔知可以點寫?唔知有咩字表達?唔知點寫先啱考試?我有自製useful expressions同advanced vocabulary note. 令你不拘於唔識點講。教你點用英文thinking黎提升英文能力。
6年前
導師編號:17888
留言:
本人於九龍區band1英文中學畢業,應屆DSE考生,曾到倫敦交流1個半月。在校曾教導師妹數學科,經濟科及BAFS,也有為中學生補習數學科,亦對教學十分有熱誠和有耐性。在校成績良好,全班頭3名,數學科名次在全級頭15%,而其他科的名次均在全級一半以上。時間可以再議
6年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!