補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
40178
補習科目:
英文
學生班級:
中二
學生性別:
補習地點:
屯門 市中心
時薪:
$130/小時
每週堂數:
1堂 (星期五六)
每節時數:
1.5小時
備註:
五晚 或 六下午 男或女導師
刊登日期:
6年前
其他導師留言:
導師編號:22765
留言:
Hi all, my name is Nattapong Chan, you can call me Avery. I am an associate degree student studying social policy in the College of International Education, a campus of Hong Kong Baptist University. I am generally a cheerful person, who cared about those that I taught in the past, whether it is educational problems or personal matters. I also like to try. I understand my own strength, I know that I can't tutor every single subject, it is just not possible for me, but I will at least try to do my
6年前
導師編號:12172
留言:
本人是香港教育大學的二年級生,致力於教學,傳遞知識給他人,中學時期在BAND 1英中就讀,因此英文會有一定的良好水準。 本人當了六年的女童軍, 為人友善, 守時, 有責任感, 耐性和領導才能, 曾經為學校的師弟妹補習不同科目以及舉辦活動, 對傳授知識給予別人抱有熱誠。 此外, 本人在小學時期是在學校的普通話精英班在不同課程用普通話學習和溝通, 因此能操流利普通話。 我相信自己有能力勝任,有多年補習經驗,會幫學生準備筆記和備貨,可以即時上課。敬請考慮!
6年前
導師編號:19707
留言:
本人就讀香港大學,於2017年文憑試英文及通識科考獲五級成績,其中英文閱讀及寫作卷中有5*。另外,本人亦在地理和企業、會計及財務管理科中考獲5*。由於本人曾補不同名師,具備不同名師的技巧,能全面教授學生。
6年前
導師編號:12726
留言:
你好,本人現於香港大學,家庭醫學系工作,有教授小學補習經驗四年,喜歡教導小朋友,有一定程度教學經驗,能針對學生的弱點,加強他們數理方面的基礎
6年前
導師編號:8125
留言:
With over years of teaching experience and first honour graduated in overseas university, I am confident to upgrade all my students. In fact, most of my students has been improving in all subjects. Also, I provide stable schedule and a sufficient exercises for my students.
6年前
導師編號:22808
留言:
畢業於美國著名加州大學柏克萊分校。主修社會學。在美生活五年。流利英語及寫作。有兩年私補經驗。
6年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!