補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
41999
補習科目:
數學
學生班級:
小三
學生性別:
補習地點:
何文 御龍居
時薪:
$120/小時
每週堂數:
1堂 (星期五)
每節時數:
1小時
備註:
刊登日期:
6年前
其他導師留言:
導師編號:24589
留言:
已報考jupas 喜歡小孩子 對教育有一種堅持 平日1300-1700要番兼職
6年前
導師編號:24604
留言:
名校出身 可以用簡單文字解釋數學
6年前
導師編號:24544
留言:
本人來自傳統英文中學 應屆DSE考生 小學生補習 (對功課,溫書 包括默書和測驗) 大量考試卷
6年前
導師編號:24568
留言:
hello 家長你好 我係今年嘅DSE考生 我在傳統band1頭英文中學(SPCC)畢業 對core subjects(中英數通)嘅掌控能力比較好 希望可以有機會幫小朋友提升到成績啦:) 我係過去嘅暑假亦有教小學生暑期功課嘅經驗 所以相信有能力勝任教小朋友數學嘅責任 請問你主要希望我提供exercise俾佢,教佢功課/預習,定係提升佢對數學嘅興趣?
6年前
導師編號:24556
留言:
您好,我是今屆DSE考生。中學以會計和經濟作為選修科,就讀band1英文中學。課堂能以粵語,英文和普通話上。最擅長會計並以英文教學為主,可以教授初中中英文科, 以及小學全科。如有需要,我可提供適當練習,並且批改作業。我守時,有責任心而且有耐心,喜歡教授小朋友,熟悉學生常犯錯誤。 懇請家長您可給予我機會,助你子女在學業上可以更輕鬆地奪取好成績。
6年前
導師編號:9166
留言:
本人來自香港浸會大學BBA yr3 ,DSE就讀英文學校,在高中選修企業、會計與財務概論,主要擅長於數學和BAFS。對待小朋友有耐性,有禮守時,有責任心,樂於助人,希望能夠幫助學生進步。亦可提供額外練習。有意可以聯絡我,謝謝。
6年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!