補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
52701
補習科目:
英文
學生班級:
小五
學生性別:
補習地點:
官塘月華街 月華樓
時薪:
$150/小時
每週堂數:
2堂 (星期一至五)
每節時數:
1小時
備註:
Native Speaker,大學畢業女導師,主要教日常溝通Oral及listening,平日:3PM
刊登日期:
3年前
其他導師留言:
導師編號:31903
留言:
(online only)I am currently a 3rd year college student in America, NY. I was born in America but since both of my parents are from Hong Kong I do speak Cantonese and Mandarin fluently. I have experiences tutoring International students with their English speaking skills on my college campus, I also have experience tutoring students from grade3 to grade 5 in Hong Kong and I have taught in a Hong Kong primary school for their summer program as well. I don't usually provide personal materials. Grou
3年前
導師編號:22907
留言:
正在就讀於英國大學(Nottingham Trent University),在國際英語水平考試IETLS得平均分7分。有兩年的補習經驗,非常喜歡和小朋友相處。善於教授英語會話,英語寫作及繪畫(fine art)。本人盡責守時,有耐性。不喜歡刻板的補習方法,主張讓小朋友在一個輕鬆的氣氛下學習,從而慢慢喜歡上學習英語。 本人操流利英語,可全英上課。
3年前
導師編號:55540
留言:
Hello!我叫Jeff,或者陳老師都得。我今年year3,在香港科技大學讀機械工程。我在宣道國際學校畢業,學制是Alberta curriculum,我中六時數學、物理、和化學的成績,都有90分以上。除此以外,我有ABRSM五級樂理,和自學了三年結他,現在在教會的敬拜隊事奉。
3年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!