補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
53533
補習科目:
全科
學生班級:
小六
學生性別:
補習地點:
南區 鴨脷洲
時薪:
$250/小時
每週堂數:
5堂 (星期一至五)
每節時數:
1.5小時
備註:
必須修讀香港/英國AL課程,大學畢業,可分2位導師,需用普通話和英文上課,平日:7-8:30pm
刊登日期:
3年前
其他導師留言:
導師編號:22616
留言:
你好,我剛完成奧克蘭大學數學及統計學學位,留學紐西蘭六年。現為全職補習班導師,可用全英語上課
3年前
導師編號:55008
留言:
I was graduated from Rosaryhill Secondary School. I have studied at The University of Wolverhampton (UK) for Law and The University of Hong Kong for Translation. I have qualified as a Diploma in Translation Studies from City College in Canada and as AIL (Associate) from London IOL. I speak fluent English, French, Mandarin and Cantonese and a little Italian. I have lived overseas for a period of 15 years (1994-2008) and have also accumulated more than 8 years of FULL-TIME experiences in offering private tuitions on primary and secondary levels. I am stable and experienced and passionate in teaching. Thanks! Salut! Je m'appelle Fonnie. Je fais mes etudes a L'Universite de Wolverhampton (en Angleterre) et a L'Universite de Chinois (a Hong Kong) pour prendre le lois et la traduction. Je parle beaucoup d'anglaise, francaise, mandarine et cantonaise et un peu d'italienne. J'habite au Canada pour qunize ans. J'ai environ plus de huit ans pour offrer des courses. Merci.
3年前
導師編號:56721
留言:
現就讀愛丁堡大學生物醫學,可教授理科及英文。IELTS 8.0,已在英國留學四年。可以先試一堂(免費)互相評估是否合適後再正式補習。
3年前
導師編號:56740
留言:
hello 本人現英國就讀Alevel 會考英文 A 數學 A 中文A* 有幫小學生及中學生補習經驗,
3年前
導師編號:54426
留言:
I am a student at the university of Toronto, I am a native English speaker and I have 3 years of English tutoring experience. I can guarantee a full English speaking environment to your child and I can defiantly help improving your child’s English level in a short period of time. I can make you child speak fluent or even native English and I am also an expert in English writing. 我是一名就讀於多倫多大學的學生,我的母語是英語,我有三年英語教學經驗。我可以保證一個全英語的學習環境給你的子女,我也可以保證令你子女的英語在短時間內進步。各方面的英語教學(會話,寫作,閱讀理解,聆聽)我都有經驗,而我的專長是英語會話和寫作。除此之外我也可以提供任何升學意見。
3年前
導師編號:56777
留言:
我在新南威爾士大學二年級學法律和高等數學,我在DSE英語中獲得了5星,和數學在DSE中獲得了4. 我希望我能和一些英語能力差的學生分享我的經驗以使他們獲得更好的英語水平. 我得到了一些中小學英語筆記,以幫助他們取得更好的結果,而且,我非常耐心地教導學生
3年前
導師編號:56779
留言:
本人就讀於英國杜倫大學法律系(英國排名第5), 畢業於喇沙小學和喇沙書院,14 歲到英國讀中學, 擁有GCSE和A levels (GCE)經驗。 IELTS 7.5, 各項成績最高為 Reading 8.5 Listening 9 Speaking 8 Writing 7。 1 hr $100-200
3年前
導師編號:56822
留言:
現正就讀於英國全球大學排名第8的倫敦帝國學院化學工程學系於Undergraduate時數學科取得滿分成績,不時也會幫大專朋友補習數學,對於數學方面很有信心。中學時期亦有幫助其他同學學習化學和數學加上在公開試的成績,有信心可以教好這些科目。 另外,我在大學中明白、深信學習不只是學方法,答案固然重要,不過更要緊的是思考過程明白其中的秘訣。所以我的教學會著重思維思考,思考每一步的好壞和次序而不是硬做。
3年前
導師編號:54512
留言:
家長你好,本人現就讀於香港大學一年級,畢業於band1英文中學,校內成績優異,英文作文和通識於文憑試取得5* 本人現已在私人補習社兼職了2年以全英文教授英文知識,而且自幼就讀普通話學校,亦有1年教授普通話的經驗,現有女拔、國際學校及港島區等學生,主要補主科及普通話。 有信心具備足夠教學經驗,能夠根據學生能力教授,在課餘時間可通過whatsapp指導及跟進。 期望能夠用個人經歷幫助小朋友,從學習中找到興趣!
3年前
導師編號:56879
留言:
I have been studying in UK for more than 5 years. I was studying at Sacred Heart Canossian College in Hong Kong. Currently in my final year as an international econ major student. English and econ are my main subject for tutoring.
3年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!