補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
55344
補習科目:
全科
學生班級:
小四
學生性別:
補習地點:
大角咀 大同新邨
時薪:
$180/小時
每週堂數:
3堂 (星期一至五)
每節時數:
1.5小時
備註:
女導師 有經驗 大學畢業 3PM 後
刊登日期:
2年前
其他導師留言:
導師編號:58148
留言:
女導師2013畢業於嶺南大學英文系,副修中文。普通話水平測試2甲,英文雅思8分。已有超過10年的教學經驗,因材施教,教學理念是除了教授知識,也要關心學生
2年前
導師編號:58146
留言:
你好!我係2021嘅dse考生,係band 1嘅天主教郭得勝中學到畢業。我高中3年就讀於精英班,最擅長嘅科目係數學同英文,每年保持住全級頭二十名,中文同通識雖然冇咁擅長但都能保持住全級頭50名,小學生同初中生都能應付。修讀ict同埋Ers,因為壓力嘅關係曾經drop左bio,而呢兩科都可以keep到全級頭4分之1。高中學生其實都可以搵我補習,但中六就可能有少少勉強,中4 5嘅同學就冇任歡迎。因為岩岩考完嘅關係,我有大量各科嘅精讀筆記,可以令初中嘅同學或中4 5嘅同學輕鬆掌握dse有咩內容值得注意。而小學嘅同學,我可以教你備戰呈分試同埋上中學時嘅技巧同知識,助你輕鬆容入中學生活。希望各家長可以考慮一下,唔該曬你!
2年前
導師編號:58177
留言:

2年前
導師編號:51966
留言:
曾於多所中小學就任合約老師檢查功課,輔導溫習。
2年前
導師編號:58274
留言:

2年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!