補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
56982
補習科目:
數學
學生班級:
小二
學生性別:
補習地點:
啟德 德朗邨 麥當勞
時薪:
$120/小時
每週堂數:
1堂 (星期二)
每節時數:
1小時
備註:
平日:5PM
刊登日期:
2年前
其他導師留言:
導師編號:59426
留言:
家長你好,我係香港大學工程系year1嘅學生 雖然我係band2尾中學畢業,但正因為咁,喺學校接觸過好多數學本身得1嘅同學,喺中六嗰一年教左佢哋好多唔使識數學都可以答到題目嘅skill,同埋用啲比較容易吸收嘅方法教佢哋,最終好多都由1升到3。 出身band2尾嘅學校都可以攞到唔錯嘅DSE成績,而且更加可以明白點樣教導學生 性格有耐性,可以用whatsapp問功課
2年前
導師編號:59780
留言:
你好 我是一名中五學生 出生於2005年 就讀名校聖心書院 各科成績有3以上 數學理科較好 選修科 經濟 bafs ict
2年前
導師編號:59783
留言:
本人畢業於九龍地區名校,成績優異。現就讀社工系,有耐心,有方法教導學生明白學科知識。
2年前
導師編號:59866
留言:
普通話,中文英文流利,為人耐心,守時。現就讀中文大學二年級。有私人補習經驗,也有幫學校課後輔導的經驗。
2年前
導師編號:60066
留言:
你好,本人現就讀香港理工大學屋宇設備工程系一年級,畢業於中西區band 1中文小學-英皇書院同學會小學及英文中學-聖嘉勒女書院。本人曾任職跳舞、奧數和珠心算助教,持有冇性犯罪記錄證明書。本人於中學收讀物理和化學,在公開試中中文寫作獲得5,而且擅長數學,熟悉DSE數學作答技巧,持有大量高中數學試卷。因先前的工作是興趣班助教,學生年齡為幼稚園至初小,因此擅長與小朋友相處,教導學生時有耐性,會因材施教,鞏固所學,改善學生的不足之處。本人定必竭盡所能為學生獲取更佳之成績。
2年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!