補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
58301
補習科目:
全科
學生班級:
小一
學生性別:
補習地點:
大埔 康樂園
時薪:
$140/小時
每週堂數:
2堂 (星期一三四五)
每節時數:
2.5小時
備註:
女導師 2-5PM.
刊登日期:
2年前
其他導師留言:
導師編號:60307
留言:
家長您好!我就讀的專業是中文系,已經收到了香港中文大學碩士錄取通知書,將於2022年9月就讀中國語言及文學碩士課程。我有三年多的補習經驗,不僅在補習社、香港導師會、公立學校有補習經驗,而且也有不少私補的學生,均獲得好評,學生成績明顯有提升。我會根據學生的情況,準備相應的教案以及課後練習,針對性提升學生的弱項。
2年前
導師編號:55965
留言:
我是一位女導師,就讀香港教育大學中學數學教育學士學位二年級。擅長於數學。我在大學亦有優異的成績。我曾在補習社做導師,一對四至六位學生。我亦有私補一年多的經驗,學生亦有明顯的進步。我的優勢是性格有耐性、細心,同時亦很嚴格。着重鞏固學生知識,清concept、循序漸進。如有需要可提供練習及筆記。本人倘若成為學生的導師,必定會竭盡所能,細心教導。
2年前
導師編號:60397
留言:
Hello 我係香港讀過一年IB之後就過咗英國讀foundation我宜家係university of Birmingham distance learning 讀緊business enterprise (final year) 我係一個有耐性嘅人 都好願意同小朋友溝通 希望佢哋可以用一啲比較生動啲嘅方法嚟學習 例如影片 如有需要 我都會揾多啲唔同嘅練習提供俾小朋友 希望可以透過補習幫助到小朋友
2年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!