補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
64459
補習科目:
數學
學生班級:
中三
學生性別:
補習地點:
長沙灣 蘇屋邨
時薪:
$220/小時
每週堂數:
1堂 (星期日)
每節時數:
1.5小時
備註:
男或女導師 4PM前完
刊登日期:
5星期前
其他導師留言:
導師編號:35688
留言:
本人現就讀嶺南大學中文系,有在中學擔任實習老師的經驗,決心於畢業後投身教育界作育英才,故必盡心盡力教導每一位補習學生。有超過四年中小學補習經驗,可提供筆記及練習。另外,本人亦會貫徹「師者,所以傳道授業解惑也」的教學理念,除了提升學生的學業成績外,亦會培養其對學習的興趣與熱忱,在課餘時間亦能自主學習,希望家長能予以考慮。
5星期前
導師編號:27587
留言:
本人是中文系畢業,曾任小學中文老師、中學中文中史科老師,現在補習社及收私人學生。本人教學經驗豐富,能啓發學生的潛能,使其吸收中文知識。曾教的學生包括喇沙、男拔、女拔、瑪利諾和其他學校等。本人熟悉中文科課程,能深入淺出教導學生閱讀理解和作文技巧,令艱深的中文變得較為容易掌握。希望憑著本人的耐心,能夠幫助貴子弟爭取好成績!謝謝!
5星期前
導師編號:64054
留言:
歡迎任何學生嚟搵我,就算完全唔識都唔緊要,都可以慢慢由頭教起catch up返啲嘢。唔單止可以教你要讀嘅嘢,仲可以重點教你點樣去考試拎高分!因為本人之前都係唔太讀書人,所以公開成績唔係咁好。但係上咗大學開始教人之後接觸多咗唔同嘅學生,知道唔同學校唔同科目點樣去拎高分,所以識同學生點溝通唔係齋叫佢背嘢或者做嘢
4星期前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!