補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
49755
補習科目:
數學
學生班級:
小六
學生性別:
補習地點:
長沙灣 元滿樓
時薪:
$130/小時
每週堂數:
1堂 (星期一六日)
每節時數:
1.5小時
備註:
女導師 一六 4PM 日 1PM
刊登日期:
4年前
其他導師留言:
導師編號:15483
留言:
你好,本人現於香港城市大學就讀生物醫學工程學4年級,具有4年私人補習經驗,亦曾於補習社擔任過小學導師,懂得如何教導小朋友和幫他們打好基礎。此外,本人十分喜愛小朋友,會耐心教導學生,希望可以協助學生解決學習上的問題。如家長需要,本人可提供教材。
4年前
導師編號:24783
留言:
你好啊,我叫阿樂,今年year2,有2年嘅補習經驗,有補過補習社亦有私補。主要係補小學生及初中學生,其實有無諗過點解好多時攞吾倒分,你明明識咗都無分係因為無咗啲金句,姐係key word, 同埋如果我幫你補習,好多時係會叫你講翻成科書俾我聽,因為確保你明白。目標係睇住個目錄都要知道成課書講咩。黎啲係for中三or above 嘅,本人係可以補中英maths Ls同埋chem bio. 而且理科用畫圖解決問題。而 初中和小學就會多用日常例子去 教導不同知識,我最大優點係知道學生弱點和有耐性,價錢方面也不會太高可以上門。真心希望幫助學生。希望幫倒大家,最重要係有正能量,而吾係逃避學習。我會盡力幫大家 ,家長可以聯絡我,thx
4年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!