補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
42899
補習科目:
英文,數學
學生班級:
中一
學生性別:
補習地點:
荔枝角 荔枝角
時薪:
$110/小時
每週堂數:
3堂 (星期一三四)
每節時數:
1.5小時
備註:
有經驗, 有耐性.
刊登日期:
5年前
其他導師留言:
導師編號:26920
留言:
您好,本人現在於香港城市大學就讀二年級。主修環境科學及管理,副修心理學。性格溫文有禮,和順守規。喜歡做運動和看書。本人已經有三年的私人補習經驗, 數學邏輯方面比較優越。
5年前
導師編號:26986
留言:
我係今屆嘅文憑試考生,主要係修讀理科,我個人比較有要求同埋努力、認真。我最強嘅科目都係英文、數學、物理、生物、化學。不過護花得最多時間同埋努力係喺三個選修課度。我呢三個科目係學校一向有很高的排名例如問你全級排名第3返學全級排名第5以及生物全級排名第10。 我對教學特別係我比較強的科目有很多熱誠以及有較高嘅要求,我在準備這個考試期間平均每日返八至9小時溫習,我並會適當地安排溫習嘅時間表有助順利地完成所有科目嘅溫習。我個人收藏以及準備了很多補習嘅筆記全部都以有效並且簡單直接嘅方式去幫助學生去明白以及理解課本內容。我非常之熟悉考試嘅制度以及內容(因為內容每年都會有變化)。我亦都有大量嘅高考會考以及文憑試嘅過去考試卷助同學溫習(更有大量出版社嘅題目)。我並且會不斷地進步以及檢討自己嘅教學(包括以不同的方式讓同學輕鬆地理解)為求讓同學取得好嘅成績 完成入大學嘅夢想。
5年前
導師編號:26871
留言:
本人為香港理工大學應用物理學系四年級生 文憑試 數學5* M1 5 物理 5 化學4 有大量練習丶筆記及考試技巧提供 現住天水圍天悅邨
5年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!