補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
50594
補習科目:
數學,通識
學生班級:
中一
學生性別:
補習地點:
油塘 油美苑
時薪:
$150/小時
每週堂數:
1堂 (星期二六)
每節時數:
1.5小時
備註:
女導師 數學(英文卷),通識(中文卷) 星期二 5PM後 星期六 2PM後
刊登日期:
4年前
其他導師留言:
導師編號:34318
留言:
你好我係Kelvin,現就讀於香港理工大學土木工程系二年級,DSE數學和物理獲得5*成績。小學可教授全科,中學主要教授理科,有三年私補經驗。我畢業後曾回中學母校擔任理科助教,有兩個月教學經驗。助教期間,我除了照顧能力稍遜學生的「補底」需要,也能努力幫助學生「拔尖」。學生如在課後有任何關於學科問題可以聯絡我,我會在第一時間解答疑難。
4年前
導師編號:52121
留言:
我是一間中學的 數學老師, 有意幫有需要的同學補習
4年前
導師編號:33888
留言:
本人現就讀城市大學二年級學生,但已有接近3年教學經驗,另外是現任珠心算班和奧數班導師,曾經教導過幼稚園至中學生,擁有自己既筆記,讓學生更加容易了解另外容易獲取佳績!
4年前
導師編號:31709
留言:
中學時就讀英文中學,現修讀商務翻譯學系四年級。有三年私人補習經驗,同時亦有在大形補習社工作。
4年前
導師編號:52176
留言:
我係2019dse考生成績,數學同埋物理五星,本身讀英文中學,中英文版卷都ok。如果你想搵補習, 而又係以下我講嘅人,我覺得我可以幫到你,一,你係本身個底唔差,理解能力正常,考試個分成日上唔到最前列,想考到5/5*嘅,二,你對啲concepts冇掌握能力,覺得好多好亂,想補合格嘅,我都可以幫到你。
4年前
導師編號:36731
留言:
本人為香港理工大學工程系Year1學生,過往亦有補習經驗,希望能幫助各位學生進步。本人數商科目較強,而通識科目取得Lv.5及中文綜合卷亦取得Lv.5*成績,因而能幫助訓練同學操卷技巧及提高多方面思維能力。
4年前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!