補習中介

免費找導師


補習個案申請

下一補習個案 上一補習個案
補習個案編號:
64463
補習科目:
英文
學生班級:
中四
學生性別:
補習地點:
深井 青龍頭
時薪:
$400/小時
每週堂數:
1堂 (星期一五日)
每節時數:
1.5小時
備註:
男或女導師 現職中學教師 一五 7PM 日 11AM - 3PM
刊登日期:
5星期前
其他導師留言:
導師編號:63384
留言:
你好,我叫Crem,現為英國曼徹斯特大學三年級生。我HKDSE英文所有單元都考獲5**,另亦在IELTS考獲8.5/9。我有三年的英文教學經驗,亦在海外生活多年精通活用英語,會為學生度身訂造教程(如想參考過去教程亦可),可全英語上課。如果有興趣的話在Zoom上課並可以長補。
4星期前
導師編號:64054
留言:
歡迎任何學生嚟搵我,就算完全唔識都唔緊要,都可以慢慢由頭教起catch up返啲嘢。唔單止可以教你要讀嘅嘢,仲可以重點教你點樣去考試拎高分!因為本人之前都係唔太讀書人,所以公開成績唔係咁好。但係上咗大學開始教人之後接觸多咗唔同嘅學生,知道唔同學校唔同科目點樣去拎高分,所以識同學生點溝通唔係齋叫佢背嘢或者做嘢
4星期前
導師編號:63611
留言:
你好,我係Miss Bella,以下係我嘅履歷。 曾任考評局DSE英文科評卷員,具豐富批改DSE試卷經驗,助你輕鬆得分。 曾任教超過十年Band1英文中學英文科,主力任教DSE班級。 香港大學 雙學士學位一級榮譽畢業 (英文文學士及英文教育學士)。 深受學生歡迎,能因材施教。
4星期前
導師編號:62419
留言:
本人為香港大學內外全科醫學士二年級生,有兩年補習教學經驗,可教授中學專科、小學全科,曾在2022DSE取得5科5**,更熟悉今年DSE出題走勢,並且有學生在2023DSE取得中英文5**成績。上課會提供筆記,能幫助學生鞏固基礎、逐步拔尖。
12日前




導師留言









不可在留言中留下聯絡方法




未註冊?只須五分鐘便可完成註冊程序,新導師立即註冊!